Code

Reviews for BookingWizz for WordPress

Reviews for BookingWizz for WordPress

3.90 (128 ratings) 3.90 stars
Cart 1,702 sales

128 Reviews

for Customer Support

Initially, they had good customer services but they've gone seriously down hill recently. I informed them of an issue with the script recently and spent 2 weeks telling them that I had not edited the script myself and that it was not a hosting issue - as they were essentially trying to dodge the issue without even engaging as to any issue, i.e. they did no problem solving at all, just told me that the problem wasn't their's - and it was only after 3 weeks of messages that they agreed to look into the problem. By then I had had to pay someone to do the work, and this was despite paying for their support.

Extremely poor service. Would not recommend these lot at all!

Author response

Hi Russel,

1) you did not edit the code on your site
2) we did not edit the code on your site
3) the system was working fine for a few years
4) then suddenly started to have issues

Based on the above - we advised you to talk to your hosting provider. This is not what we can assist you with as the support package which you had purchased from Envato does not cover debugging software on your hosting account after it suddenly stopped working.

We agreed to look into this problem by requesting access to your account only to identify what exactly changed in the hosting environment to provide you with a quote for fixes after.

Never tried to dodge anything. Let's be honest, if you've used the system for good few years without issues and then suddenly it broke and neither you or us did anything - we can't provide free support for such cases.

for Flexibility

Great plugin and best support! If you are looking for events and booking script, this does it all.

Author response

Thank you for your feedback Urban! We really appreciate it!

for Design Quality

Great product...and MOST importantly - easy to setup. The support has been really great when I had questions, also.

Author response

Thank you for your review Rowan! We really appreciate it!

for Documentation Quality

The product didn't install correctly and the documentation didn't reflect accurate requirements for PHP. So the installation was delayed which was annoying, but service did rectify the issue by sending new installation files.

by LP - Spain 6 years ago

for Customer Support

by CB - United States 6 years ago

for Customer Support

by FB - Belgium 6 years ago

for Customer Support

by GD - United States Minor Outlying Islands 6 years ago

by RM - United Kingdom 6 years ago

for Customer Support

by TL - Germany 6 years ago

for Code Quality

by VI - Romania 6 years ago

for Feature Availability

by GN - United Kingdom 6 years ago

for Design Quality

by RG - United Kingdom 6 years ago

by AT - United Kingdom 6 years ago

by GA - United Kingdom 6 years ago

for Customer Support

by CD - United Kingdom 6 years ago

by
by
by
by
by
by