Magenest

Magenest supports this item

Supported

This author's response time can be up to 2 business days.

77 comments found.

Hi,

Thanks for the wonderful plugin.

We are using your plugin and facing some of the issues listed below.

1. At the development stage we have connected with other Zoho CRM account and it was worked fine. 2. During completion we have changed with the live Zoho CRM account, but its not creating anything in Zoho Account.

Can you help on this quickly.

Hi Docmarkham,

Please login into our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and send us some information such as: + Admin role + FTP or SSH + Path Directory Install Store We will help you in the best way. Look forward to hearing from you.

Best regards, _Magenest Support.

Hi, I have sent all the required details through my developer in the Service Desk portal yesterday. Still I am not received any reply. As this is emergency can you please help me immediately?

Hi Docmarkham,

We’ve already received your feedback in our Service Desk portal. Please correspond with us via this support portal now. Thank you!

Best regards, _Magenest Support.

Hello;

I’ve installed your plugin. When I test and make a purchase through my website, I get the following error:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() wp-content/plugins/magenest-woocommerce-zoho-crm-integration/classes/class-hn-zoho-connector-order.php 56

Is there something that I need to change?

Thanks

Bill

Hello Support;

I am running WooCommerce with Visual Composer and TheFox theme.

I am getting 2 errors that seem to be pointing to your plugin.

Warning: Invalid argument supplied for foreach() wp-content/plugins/magenest-woocommerce-zoho-crm-integration/classes/class-hn-zoho-connector-invoice.php 56 2017-07-08 10:04:01 (1)

Warning: Invalid argument supplied for foreach() wp-content/plugins/magenest-woocommerce-zoho-crm-integration/classes/class-hn-zoho-connector-order.php 56 2017-07-08 10:17:09 (1)

Do you have any thoughts about how I can get rid of these errors?

Thanks

Bill

Hi Wrobeson,

Please login into our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and send us some information such as: + Admin role + FTP or SSH + Path Directory Install Store. We will help you in the best way. Look forward to hearing from you.

Best regards, _Magenest Support.

andrefw

andrefw Purchased

Hi hello,

I bought this plugin but I was thinking it would have the woocommerce invoice sync with ZohoBooks.

Could you please provide a refund? Thanks

Hi Andrefw,

Thank you for purchasing our product and we would be very glad to help you. Please login into our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and send us some information such as: + Admin role + FTP or SSH + Path Directory Install Store. We will help you in the best way. In case, you want to refund, please read term and policy in Envato. Thank you !

Best regards, _Magenest Support.

andrefw

andrefw Purchased

Ok thanks sent the refund request

I am unable to get this to work with zoho EU,

Can the developer please advise a suitable work around?

Hi Planyourwebsite,

Our Zoho operate well with all environment. If you have the problem relative, please login into our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and send us some information such as: + Admin role + FTP or SSH + Path Directory Install Store. We will help you in the best way.

Best regards, _ Magenest Support.

Dear Sir, I am using ZOHO INVOICE and not ZOHO CRM. Is it possible to make your plugin work with ZOHO INVOICE only? Best Regards, Pierre PEREA

Hi Ac1dbrand,

Thank you for caring with our product and we would be glad to help you. Zoho extension must be integrated with Zoho CRM. If you do not use Zoho CRM, data won’t be synchronized. Thank you!

Sincerely, _ Magenest Support.

cpsharp

cpsharp Purchased

Pre-sale question, can I use the WooCommerce checkout field editor, create custom fields and have them go into ZOho’s contact custom fields using your plugin?

Hi Cpsharp,

Thank you for contacting us. In order to support you quickly and easily, please login into our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and send us some information such as: + Admin role + FTP or SSH + Path Directory Install Store. We will help you in the best way.

Best regards, _The Magenest Support Team.

Hi Cpsharp,

Thank you for contacting us. In order to support you quickly and easily, please login into our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and send us some information such as: + Admin role + FTP or SSH + Path Directory Install Store. We will help you in the best way.

Best regards, _The Magenest Support Team.

cpsharp

cpsharp Purchased

I have done this. Please help as soon as possible or we will need to ask for a refund since we cannot get it to work as we need it to.

how to “Sync Products in Woocommerce to Products in Zoho CRM”? I bought this plug only for this feature, but could not found this?

Hi Dilawarali786,

Thank you for purchasing our product and we would be very glad to help you. Please login into our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and send us some information such as: + Admin role + FTP or SSH + Path Directory Install Store. We will help you in the best way.

Best regards, _The Magenest Support Team.

Hi Dilawarali786,

Can you show detail about your problem. This plugin can sync product in order from Woocommerce to order in Zoho CRM.

Hi we buy your plugin, but when I try to install it, wordpress always send: “Installation of the plugin failed.”

Hi Vladstart1,

Thank you for purchasing our plugin. Our developers have installed it for you. Please check your site again and don’t hesitate contact us If you have any problem. We very glad to help you. Thanks!

Best regards_Magenest Support Team

We have facing some issues regarding your plugin.

1. Plugin is currently not working (plug is not creating Account and contacts in Zoho CRM) 2. Plug in is not generating lead without registering the users on website. 3. Products are also not syncing with zoho automatically.

Ticket is also opened, please resolve on priority.

Hi Dilawarali786

Our developers have solved your problems. Please check your email! Thank you very much!

Best regards_Magenest Support Team.

Is it supports ZOHO Books ?

Hi Mathewjonn,

Thank you for asking us. We do not support for ZOHO Books. At present, we only support for ZOHO CRM. If you have any question, do not hesitate asking us.

Best regards_Magenest Support Team.

803bedc6-c008-4706-a8ed-3c9416be42cb

Hello. dont work for me.

do you support refunds?

Hi Atomicme,

Please let us know the problem which you face. Could you describe in detail about it for us? We are always glad to help you.

Best regards-The Magenest Support Team!

Hi,

we have tried to install plugin but it didnt worked.

Can you please help or refund.

Thanks

Hi Vivre2fois,

Thanks for contacting us. Please send us your information about URL, FTP, Admin role (username/ password) via support portal http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and describe us in detail about your problem. We will help you in the best way.

Best regards,_The Magenest Support Team!

Hi,

We purchased this product, but it never worked on our system. Can you please check about this or refund amount.

Looking forward to hear back from you.

Hi Vivre2fois,

We are sorry for your inconvenience. Please create a support via portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and provide us your information about URL, admin role. We really need them to check your problem in the best way.

If our plugin doesn’t run properly in your site (not include conflict with other plugins) then we will fix for you. And if we cannot fix them, we will consider your request for a refundment.

Best regards,

The Magenest Support Team.

Hi, I installed the plugin for mine but I do not care anything in zoho. how can I start importing?

Thanks, but my plugin does not have the “sync zoho crm” and “sync errors” entries but only presents the first 3 configuration entries. so my question is how do I synchronize everything?

Please create a new support portal http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 which help us handle issue easily and keep your information safer. We would be glad to help you.

Best regard, _Magenest_Support.

continue not to solve my problem. I create that your plugin does not work with certain versions of wordpress and woocommerce. at this point if you are not able to make me sync work I ask for a refund.

How can i map custom fields in woocommerce with accounts module in zoho crm ?

Hi @gregorysojka,

Thank you for contacting us!

Can you please let us know what fields you wanna synchronize? We wil add them for you.

Best regards,

The Magenest Support Team.

Hi,

Please create a support via portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 and provide us your information about URL, admin role. We will login your site and consider your issue in the best way.

Best regards,

The Magenest Support Team.

Installed this plugin and I am not receiving the option on the back end at the bottom of the integration options to “Sync Zoho CRM”. The last line on the page is “Orders in Woocommerce into Contact of Zoho CRM” along with its corresponding checkbox.

Hi@Imaginemike

Thank you for contacting us!

First of all, please certainly that the plugin is configured as our guide http://confluence.izysync.com/display/DOC/Woocommerce+Zoho+CRM+Integration

If the issues still occurs, please provide us your information about URL, FTP, Admin role (username/ password) via support portal http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/109 We will check on your site in the best way.

Best regard,

The Magenest Support Team.

by
by
by
by
by
by