Magenest

Magenest supports this item

Supported

This author's response time can be up to 2 business days.

97 comments found.

please fix this error:

Notice: id a fost denumit incorect. Proprietățile produsului nu ar trebuie să fie accesate direct. Backtrace: edit_post, wp_update_post, wp_insert_post, do_action(‘save_post’), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, WC_Admin_Meta_Boxes->save_meta_boxes, do_action(‘woocommerce_process_product_meta’), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, WC_Meta_Box_Product_Data::save, do_action(‘woocommerce_process_product_meta_simple’), WP_Hook->do_action, WP_Hook->apply_filters, HN_Magenest_License_Product_Admin->save_pins_info, WC_Abstract_Legacy_Product->__get, wc_doing_it_wrong Te rog vezi Depanare în WordPress pentru mai multe informații. (Acest mesaj a fost adăugat în versiunea 3.0.) in /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-includes/functions.php on line 4147

Notice: Only variables should be passed by reference in /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-content/plugins/woocommerce-license-manager/admin/magenest-license-product.php on line 161

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mcrypt_get_iv_size() in /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-content/plugins/woocommerce-license-manager/model/magenest-pin-model.php:705 Stack trace: #0 /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-content/plugins/woocommerce-license-manager/admin/magenest-license-product.php(168): HN_Magenest_License_Pin_Model->encrypt_license(‘123456789’) #1 /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-includes/class-wp-hook.php(286): HN_Magenest_License_Product_Admin->save_pins_info(283) #2 /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filters(’’, Array) #3 /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-includes/plugin.php(453): WP_Hook->do_action(Array) #4 /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-content/plugins/woocommerce/includes/admin/meta-boxes/class-wc-meta-box-product-data.php(388): do_action(‘woocommerce_pro…’, 283) #5 /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-includes/class-wp-hook.php(28 in /home/sprayaer/public_html/windows-office.ro/wp-content/plugins/woocommerce-license-manager/model/magenest-pin-model.php on line 705

br, ion

Hello, Thank you for your purchasing our plugins. We have Lunar New Year holiday till Feb 20, 2018 with limit support. Please send us via email support@magenest.com. We will try resolve it after Holiday. Sorry for your inconvenience.

Hi @magnirom,

Please create a support via portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/103 and provide us your information about URL, admin role. We will consider and solve your problems as soon as possible.

Best regards,

The Magenest Support Team.

HI, I would like to know if this plugin does support WPM? I need the plugin to work and attach licenses key to the last email of a WooCommerce order in all the languages WPML is used for on my site.

Hi, I’d like to encourage customers who bought products in real shops to go back on the brand website to register the license key(which are already print on products) so I need to validate those license on my website. Do you think it’s possible to do with your plugin?

Hi @yichu,

Thank you for contacting us!

Our plugin is a alternative sale model , it is suitable if your online store sell game license ,itunes card, phone card,serial codes,keys,PIN. The module will deliver license automatically after customers purchase product. You can refer to the our user guide http://www.confluence.izysync.com/display/DOC/License+Manager and our demo page http://mylicensemanager.demo.izysync.com/ information about this plugin.

Best regards,

The Magenest Support Team.

Hi @yichu,

Thank you for contacting us!

Our plugin is a alternative sale model , it is suitable if your online store sell game license ,itunes card, phone card,serial codes,keys,PIN. The module will deliver license automatically after customers purchase product. You can refer to the our user guide http://www.confluence.izysync.com/display/DOC/License+Manager and our demo page http://mylicensemanager.demo.izysync.com/ information about this plugin.

Best regards,

The Magenest Support Team.

Hello! Is your product compatible with WordPress 4.9.4 and WooCommerce version 3.3.3?

Hi @mytopicru,

Thank you for contacting us!

Our plugin is compatible with WordPress 4.9.4 and WooCommerce version 3.3.3. Should you need any further information, please do not hesitate to contact me.

Best regards,

The Magenest Support Team.

Hello! Is there a packet download of pin codes?

Hi,

You pin code can have many pin in text format or image format. Note If your license file is too big , you may resize it to upload success fully. You can refer to the our user guide http://www.confluence.izysync.com/display/DOC/License+Manager and our demo page http://mylicensemanager.demo.izysync.com/ information about this plugin.

Best regards,

The Magenest Support Team

Hi, When installed plugin on my wordpress, but it not show icon on module. Why? please support me fast.

Hi @travishhoang,

Thank you for contacting us

Please log in our support portal: http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/106 and provide us your admin account. We will check your problem in the best way and offer a solution for you as soon as possible.

Best regards,

The Magenest Support Team

Hello! Does this plugin work with variable products? looking forward to your response.

regards, Dmytro

Hi @zemoro,

Thank you for contacting us.

The lastest version of our plugin support variable products. Please feel free to contact me if you need any further information. We are always ready to support you.

Sincerely,

The Magenest Support Team

team the last update is on December 17 is it still working?

Hi goigarg

Thank you for contacting to us!

Can you describe your problem that you have? Please let us know how can we help you?

We are always ready to support you

Sincerely,

The Magenest Support Team

hello, how to modify delivery email template? and there is a huge bug, when you order 2 same items and 1 different item customer gets 2 codes of each item. (1st item automatically gives out 2 codes instead of 1 but order quantity was only 1) this is a big bug please fix and update

Hi there,

Thank you for your comment!

We are sorry to hear that you have problems with our License Manager Extension for Woocommerce. Regarding your problems with our extension, please navigate here, register for a new account, and submit a support ticket http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/106 We will try to solve your ticket as soon as possible.

We are very sorry for the inconvenience.

Kind regards,

The Magenest Support Team.

Hi Sometimes When an account is bought, the license is not delivered put it goes on the “sold_out” state. Can I get some help please

Hi there,

We are sorry to hear that you have problems with our License Manager Extension for Woocommerce. Regarding your problems with our extension, please navigate here, register for a new account, and submit a support ticket http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/106 We will try to solve your ticket as soon as possible.

We are very sorry for the inconvenience.

Kind regards,

The Magenest Support Team.

I sent for a refund as this does not work on variables even though in the demo it does you have not replied or sent me a refund currently you are not only making sure I never buy an add-on from you but from Envato as well

Hi there,

We are sorry to hear that you have problems with our License Manager Extension for Woocommerce. Regarding your problems with our extension, please navigate here, register for a new account, and submit a support ticket http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/106 We will try to solve your ticket as soon as possible.

We are very sorry for the inconvenience.

Kind regards,

The Magenest Support Team.

I sent the items you requested on Tuesday and I have not heard a thing from you can you please stop messing me around and just refund me this add-on does not work

Hi there,

Please give us your ticket number.

We look forward to hearing from you.

Kind regards,

Magenest Support Team

i purchase one of your product name woocommerce license manager and i have install on my wordpress blog but when ever i tried to add product, it redirect me to post page and display white blank page and the pin added with not be save please what could be the problem is the plugin having issue or not working please advice me on what to do.

thanks

Hi there,

We are figuring out your issue currently and will notify you when it is fixed.

Please follow your support ticket for updates then.

Thank you for your patience.

Kind regards,

The Magenest Support Team

please i have install mcrypt into my server yet the plugin is not working please try and fix this plugin issue, i really want to use this plugin that was why i ordered it but now it is not working and you are not responding on my support request please try and put this plugin into a good order to avoid errors after purchase this is not encouraging at all thanks

Hi there,

We apologize for delayed response.

Our developer is figuring out the issue for you.

We will notify you when there is any update.

Thank you for your patience.

Kind regards,

Magenest Support Team

Not Working Bad Plugin Useless i want refund Please give me my money back

Hi there,

We are sorry to hear that you have problems with our License Manager Extension for Woocommerce. Regarding your problems with our extension, please navigate here, register for a new account, and submit a support ticket http://servicedesk.izysync.com/servicedesk/customer/portal/106

We will try to solve your ticket as soon as possible.

We are very sorry for the inconvenience.

Kind regards,

The Magenest Support Team.

I sent the items you requested on Tuesday and I have not heard a thing from you can you please stop messing me around and just refund me this add-on does not work

Hi there,

Please give us your ticket number.

We look forward to hearing from you.

Kind regards,

Magenest Support Team

I went to your demo but don’t see option to upload more than 1 code, file, text at a time.

Is if possible to upload files in bulk instead of 1 at a time?

Hi Johnny,

Thank you for putting interest in our extension.

You can upload multiple codes, text, images but only one file at a time.

Please let us know if you have more query.

We will revert back as soon as possible.

Kind regards,

Magenest Support Team

KyeZowSki

KyeZowSki Purchased

When I tried to add the code on the text file and click on import and the update. The code wont be saved same goes to the images and file click on import but nothing happen. Im quite dissapointed but i wont leave this as final rating yet im still giving you chance to fix the problem

Hi Azrul,

We have received and replied to your support ticket. Please check it out.

Thank you.

Kind regards,

Magenest Support Team

hello, i would like a refund, this is really a useless plugin, no docs and no way to use, please refund, thanks

FYI, please find our user guide here http://www.confluence.izysync.com/display/DOC/License+Manager

Thank you.

you are funny, when was the last time you clicked on that link, its not working HTTP Status 500 – Confluence is vacant, a call to tenanted [public abstract net.sf.hibernate.connection.ConnectionProvider net.sf.hibernate.engine.SessionFactoryImplementor.getConnectionProvider()] is not allowed.

nothing you guys have is working, and im not here to test your plugin , it is not working, it is unfunctional plugin, i’m here asking you to refund me, if you don’t want i will contact Envato

Hi there,

We are sorry that the system was down for a while. Please try again with the link http://www.confluence.izysync.com/display/DOC/License+Manager

Also we are here to listen to your issue, please let us know specifically what problems you have encountered so far with our extension so we can assist.

We look forward to hearing from you and once again we apologize for the inconvenience.

Kind regards,

Magenest Support Team 2

by
by
by
by
by
by