Code

Discussion on TabWoo - Custom Product Tabs for WooCommerce

Discussion on TabWoo - Custom Product Tabs for WooCommerce

Cart 226 sales

AccessKeys supports this item

Supported

This author's response time can be up to 1 business day.

94 comments found.

Hello seller. With this plugin I can create the “Description” | Deadline | Video |”

Since each product will display a different Description… A different video (Youtube or Vimeo)?

I thank.

Hi there,

Thank you for writing in.

Yes you can create product Description, video with our plugin. But you could you please explain more about Deadline so that we can help you?

Thanks!

Hello seller. With this plugin I can create the “Description” | Deadline | Video |”

Since each product will display a different Description… A different video (Youtube or Vimeo)?

I thank.

Hi there,

Thank you for writing in.

Yes you can create product Description, video with our plugin. But you could you please explain more about Deadline so that we can help you?

Thanks!

This plugin is not going to work for me. It’s buggy and its attributes are global, which is not ideal. I used it for less than an hour before discovering this. Please refund my money. Thanks.

Hi there,

Thank you for writing in.

We are sorry to say that we cannot refund on your case. According to Envato refund policy we cannot refund you if ,The item did not meet your expectations or you feel the item is of low quality.

If you are facing any kinds of issues with the plugin then please do let us know.

Thanks!

Hello my woocommerce store is in english and spain, do you support polylang pro ? best regards Emmanuel

Hi there,

Thank you for writing in.

Yes our plugin does support Polylang.

Thanks!

Hello does this plugin support bulk import/ export?

Hi there,

Thank you for writing in.

We are sorry to say that currently our plugin doesn’t have this feature. But we expect to roll it out in the near future. When it’s available, we’ll be sure to let you know.

Thanks!

Hi,

I have tried using your plugin with divi builder and template builder. Does not seem to work. I also disabled the template and it still looks nothing like your demo. Could you please advice or refund?

Hi there,

Thank you for writing in.

Have you done all the configuration as shown in the documentation?

Thanks!

I have created a Tab Set with several Tab Items of same type (WYSIWYG) and now would like to specify a different content for several products. The problem I have is that the TabWoo Customization Options on the product page allows in the Editor field to change the content, but it applies to all tabs of type WYSIWYG). I want to apply per tab a different content. Can you please help?

Can you please provide a response? Do you need any additional information to support that case?

Hi there,

Thank you for writing in.

If possible could you please mail us in the ‘Private Contact’ section below? Once we’ve got that information from you, we can take a closer look.


Documentation   Private Contact

Thanks!

The plugin is not working with Storefront Theme.

The styling is fucked up.

Hi there,

Thank you for writing in.

Could you please explain more on the issue that you are facing so that we can help you further.

Thanks!

Hello The plugin make some wierd style/layout that are not either aligned or responsive. The Related Items are showing up in custom tabs and some other custom tabs don’t show up and if the do, there are not where they should be. I have try the plugin in difference themes and worth is the plugin together with the most common woocommerce theme of then all, Storefront. The plugin is unuseful so I have deleted it again. Waist of money.

I have one of your other plugin, Woo Badge Designer and this works fine with all themes. But TabWoo is horrible.

Hi there,

Could you please provide us some screenshots of the issue that you are facing? So that we can help you.

Thanks!

Hello, I just bought you tabs Woo plugin and it turns out that it is completely incompatible with my theme -it doesn’t render properly at all and I would therefore like to cancel my licence and get a refund.

Kind regards, Ric

Hi there,

Thank you for writing in.

Could you please explain more on the issue that you are facing so that we can help you further.

Thanks!

Hi,

I noticed big issue with Tab’s text editor. There is a stability problem (it moves on its own), impossible to obtain the desired formatting. The bullet for bulleted lists is not displayed … How to do to fix that please? Many thanks for your help asap. Best Emma.

Hi there,

Thank you for writing in,

We need a little more information to understand what’s going on.Can you please elaborate further using a screenshot regarding your query ? We will check and let you know the solutions. Also, if you have any additional questions, please let us know.

Thanks!

Hi, Where to reply your in private message, to give you WP login and being able to send you screenshot please?. Many thanks for your answer asap.

Hi there,

Thank you for writing back,

Please reply to us via the ‘Private Contact’ option below. Also, please mention your issue while sending us the details.


Documentation   Private Contact

Thanks!

Hi,

Here is my invoice n° IVIP45261253 for renewing support. On this website https://ceciledomens.com/wp-admin/ Ee PCd2120?/camCHE I have this issue : 1- the content text of the different tabs doesn’t display 2- on some product, the woocommerce tab by default doesn’t display or with no content text. >> However, each tab has an assigned product. And everything was looking good some time ago… How to fix that please? Many thanks for your help as soon as possible. Best. Emma.

Hi there,

Thank you for writing in,

Can you please elaborate further using a screenshot regarding your query? We will check and get back to you on this matter.

Thanks!

Hi, it’s strange but today this issue is fixed with no action. Where to reply your in private message, to give you WP login and being able to send you screenshot please? (for my second issue). Thanks

Hi there,

Thank you for writing back,

Please reply to us via the ‘Private Contact’ option below. Also, please mention your issue while sending us the details.


Documentation   Private Contact

Thanks!

Hello,

I’ve created a global FAQ for one of my tab sets.

However, when I add a separate FAQ on the product page, the global FAQ does not show.

Can you please let me know how to make both the global FAQs as well as the product FAQs show?

Thank you

Hi there,

Thank you for writing back,

We have checked the email and we have not received your mail yet. Could you please resend so that we can check and get back to you. Also, please mention your issue while sending us the details. Please reply to us via the ‘Private Contact’ option below.


Documentation   Private Contact

Thanks!

Hi

I’ve clicked on the “Private Contact” option and sent you the message with screenshots.

Thank you

Hi there,

Thank you for writing back,

We have replied back to you by the mail. Please check and continue support by mail. We will get back to you soon.

Thanks!

Plugin is incompatible with my theme. Please provide a refund.

Hi there,

Thank you for writing in.

Could you please let us know the theme that you are using as our plugins are theme-independent i.e they work with most of the premium themes.

Thanks!

Hi! I got an error that says “The plugin tabwoo/tabwoo.php has been deactivated due to an error: The plugin does not have a valid header.”

Can you please help me with this. I need it ASAP!

Hi there,

Thank you for writing back. If possible could you please provide us your site backend details in the ‘Private Contact’ section below? Once we’ve got that information from you, we can take a closer look! Also, please mention your issue while sending us the details.


Documentation   Private Contact

Thanks!

I already sent you a private contact

Hi there,

Thanks for writing back,

We will check on this matter and let you know the details as soon as possible. Please stay patience.

Thanks!

Hi i bought and installed your plugin but it’s not working as it should be. I get errors and the tab wont show up. Let me know what you need to fix that

Hi there,

Thank you for writing in,

Can you please elaborate further using a screenshot regarding your query? And please do let us know the error message that has been shown along with your site URL link attached so that we can check and get back to you on this matter with an appropriate solution.

Thanks!

hi the youtube is not working please check screenshot https://tinyurl.com/yfgq2cps

and how do i send private message please

Hi there,

Thank you for writing in.

Please reply to us below:


Documentation   Private Contact

Thanks!

This plugin is not working properly for my WordPress website. It doesn’t show any style for added tab. Also all the description goes extremely below to all the tabs, so for reading the content for respective tab, we scroll down to the end of the last tab on mobile.

Hi there,

Thank you for writing in,

We need a little more information to understand what’s going on. Would you please provide us the URL of the site? And can you please elaborate further using a screenshot regarding your query? We will check and let you know the solutions. Also, if you have any additional questions, please let us know.

Thanks!

I don’t know how I attach screenshot on this forum? I am trying to describe my problem….. I used template 7 for custom tab in my website but it shows only simple woocommerce tab in frontend of my website without any color, It just a simple tab. In mobile version of my site the content written in WYSIWYG editor for corresponding tab shows just the end of all tabs, so I need to scroll down so far for reading the content. Here is the link of my website. please Visit the link on both desktop and Mobile phone. https://vitmeds.com/product/cledomox-625/

Hi there,

Thank you for writing back

We need a little more information to understand what’s going on. If possible could you please provide us your site backend details in the ‘Private Contact’ section below? Once we’ve got that information from you, we can take a closer look! Also, please mention your issue while sending us the details.


Documentation   Private Contact

Thanks!

Hello, i installed the plugin, but if i choose a vertical template, the style is not applied to the tabs and it’s still horizontal. Please help!

Hello There,

Thank you for writing in.

Can you kindly send us the URL of the page that you’re talking about?

Also if possible email us at our support with a temporary login to your site or screen shot of how you’ve configured the plugin in backend, so that we can further investigate and assist you.

Regards,

Hi! I already installed the new version of tab woo plugin but the template is still not working. Can you please check the tabs here https://panelwallart.com/lion-in-colourful-prints/. I used template 3 but the design is not working.

I want the template 3. But the design is not working. It only shows the normal one.

My current template was https://imgur.com/a/39jegK3. But I want the template 3 of your design like this https://imgur.com/a/H5mwxTQ. I already set it on my tab set settings but not any template is working.

Hi there,

Thank you for writing back,

The provided link seems to be not working. Could you please try it again?

Thanks!

How can i delete a tab ?

Hi there,

Thanks for writing in,

Since the Review tab is default WooCommerce’s tab, it can’t be removed using the plugin’s settings. However, custom CSS can be used to remove it if you wish. Please let us know if you want custom CSS to remove the Review Tab.

Thanks!

what about the Custom tab i just created, can i disable it?

Hi there,

Thank you for writing back.

Yes, the Custom tab can be removed. Please do let us know if you have any additional questions.

Thanks!

by
by
by
by
by
by

Tell us what you think!

We'd like to ask you a few questions to help improve CodeCanyon.

Sure, take me to the survey