Code

Reviews for DialPAD - Authorization System

15 Reviews

for Customer Support

Their customer support is an absolute joke!
The link in the plugin from WordPress leads to a 404 and their CONTACT form on the site also does not work. I finally reached a "Crodev" representative by requesting a refund. The representative saw nothing wrong with the fact that their support channel and path was not working and stated "Well if those didn't work, why didn't you email us?" Their email is on the site - if you look hard enough. I cannot comment on the plugin performance as based on the fact that they cannot even run their website properly and cannot update app URL links OR just redirect the URL.....I have ZERO faith in their programming ability of anything!

Crodev

Author response

Dear Mr.Karrers, as mentioned in the conversation you have 4 options to get to our support. You have not used the Envato Support Channel, what is the first think to do, so we can validate your purchase. A invalid link to our Contact page is not valid reason for refund. Im sorry that you can't understand that. The conversation is inspected from the Envato Team and the refund will be denied.

We only display comments from reviews that were made after 28 April 2016 as all comments prior to this date were intended for the author only.

by
by
by
by
by
by